پیام تبریک وزیر محترم جهاد کشاورزی به مناسبت روز جهانی زنبور

//پیام تبریک وزیر محترم جهاد کشاورزی به مناسبت روز جهانی زنبور

پیام تبریک وزیر محترم جهاد کشاورزی به مناسبت روز جهانی زنبور

️🔸️🔸️ 🔸️🔸️ 🔸️
پیام وزیر محترم جهاد کشاورزی به مناسبت روز جهانی زنبور عسل

دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی به مناسبت روز جهانی زنبور عسل ضمن پاسداشت این روز در پیامی به نقش اساسی این آفرینش شگفت انگیز جهان خلقت اشاره نمود.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در متن این پیام پس از اشاره به آیه های شماره ۶۸ و ۶۹ سوره مبارک نحل چنین بیان شده است:
“ امسال نیز همانند سالهای گذشته، ۳۰ ام اردیبهشت “ روزجهانی زنبور” را به دلیل نقش مهم این آفرینش شگفت انگیز جهان خلقت در متعادل کردن اکوسیستم و بقای حیات، پاس میداریم و می کوشیم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در توانمندسازی ساختاری درراستای تحقق اهداف راهبردی و توسعه ای، موجبات اعتلای صنعت زنبورداری کشور را فراهم آوریم.
ایشان در ادامه پیام با اشاره به شرایط اقلیمی حاکم بر کره زمین و اثرات نامطلوب آن بر جمعیت زنبور عسل به لزوم افزایش آگاهی، توان علمی و همت تمامی تلاشگران این عرصه پرداخته و کاهش تهدیدات زیست محیطی و تامین امنیت غذایی را رونق گرده افشانی دانستند.
🔸️ 🔸️🔸️ 🔸️🔸️🔸️
برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت زنبورداری کشور از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما همراه باشید. 👇🏻 🔸سایت 🌐 Www.hbeefund.ir 🔸اینستاگرام Instagram.com/aidaf_iran/ 🔸شماره تماس ٠٢١٨٨٣٣٩٣۴٩ داخلی ١۵٢

توسط | ۱۴۰۱/۳/۲ ۸:۰۱:۴۶ خرداد ۲ام, ۱۴۰۱|اخبار|