عقد قرارداد همکاری با شرکت سهامی عام صنعتی کیمیدارو

//عقد قرارداد همکاری با شرکت سهامی عام صنعتی کیمیدارو

عقد قرارداد همکاری با شرکت سهامی عام صنعتی کیمیدارو

جلسه عقد قرارداد با کیمیدارو

🔸🔸🔸🔸🔸🔸 عقد قرارداد همکاری در زمینه تهیه و تأمین زهر زنبورعسل با شرکت سهامی عام صنعتی کیمیدارو

✅به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور پیرو جلسات متعدد فی مابین صندوق و شرکت دارویی کیمیدارو توافق نهایی بر سر موضوع تهیه و تأمین زهر زنبور عسل به میزان ۵۰۰ گرم با خلوص میلیتین بالای ۶۰% در سال (با قابلیت افزایش میزان کمی آن) صورت پذیرفت.

 

عقد قرارداد با کیمیدارو

مدیرعامل صندوق در راستای این موضوع این توافق را گامی مهم در اجرای اصل کشاورزی قراردادی با موضوع تأمین بازار مطمئن برای این فرآورده دانش بنیان عنوان نمود و خاطر نشان کرد که صندوق در راستای اهداف حمایتی خود از صنعت زنبورداری کشور به دنبال ایجاد مسیرهای مطمئن با هدف ایجاد و تنوع تولید در فعالیت زنبورداری و خروج صنعت از تک محصولی و تکیه بر توسعه بازار سایر فرآورده های صنعت زنبورداری کشور از جمله ژل رویال، بره موم و گرده گل و … می باشد.
وی توسعه همکاری با شرکت سهامی عام کیمیدارو را نقطه عطفی در ادامه اتصال صنعت زنبورداری با صنعت دارویی کشور دانست و گفت: در راستای عمل به نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این صندوق به دنبال ایجاد بازار مستقیم برای محصول زهر زنبورداران با هدف توسعه تولید و فروش محصولات دانش بنیان حوزه زنبور عسل می باشد. از این رو به دنبال توسعه همکاری با این مجموعه در سایر حوزه ها نظیر ژل رویال نیز می باشیم.
🔸 🔸🔸 🔸🔸🔸
برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت زنبورداری کشور از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما همراه باشید. 👇🏻 🔸سایت 🌐 Www.hbeefund.ir 🔸اینستاگرام Instagram.com/aidaf_iran/ 🔸شماره تماس ٠٢١٨٨٣٣٩٣۴٩ داخلی ١۵٢

توسط | ۱۴۰۱/۳/۱۸ ۱۲:۱۶:۳۹ خرداد ۱۸ام, ۱۴۰۱|اخبار|