🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸 یادداشتی پیرامون کنگره چهل و هفتم آپی موندیا و بیان دستاوردهای ایرانیان در این همایش جهانی 👇🏻👇🏻👇🏻

//🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸 یادداشتی پیرامون کنگره چهل و هفتم آپی موندیا و بیان دستاوردهای ایرانیان در این همایش جهانی 👇🏻👇🏻👇🏻

🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸 یادداشتی پیرامون کنگره چهل و هفتم آپی موندیا و بیان دستاوردهای ایرانیان در این همایش جهانی 👇🏻👇🏻👇🏻

🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸👆🏻👆🏻👆🏻

بخش سوم:
حضور مشاورمعاون وزیر و مجری طرح توسعه زنبورداری کشور و همچنین رییس بخش تحقیقات زنبور عسل موسسه تحقیقات علوم دامی کشور در این رویداد جهانی به عنوان مدیران دولتی و بازدید ایشان به همراه مدیران اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین و همچنین صندوق از فضای نمایشگاهی و غرفه های شرکت های ایرانی حاضر درنمایشگاه و در جریان قرار گرفتن اقدامات شاخص و همچنین اهم مشکلات این شرکت ها ،نقطه عطف این رویداد بود.
در تکمیل این دیدارها بازدید هیئت های نمایندگان کشورهای آلمان، مجارستان، سوئد، نروژ، دانمارک، رومانی از غرفه جمهوری اسلامی ایران و انجام مذاکرات با ایشان در خصوص محصولات زنبورداری و ایجاد همکاریهای مشترک از یکی از مهمترین دستاوردهای این کنگره بود.
از اینرو و بدینوسیله صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبور داری کشور بابت حضور ارزشمند تولید کنندگان و فعالان صنعت زنبور داری کشور در چهل و هفتمین کنگره جهانی آپی موندیا در سال ۲۰۲۲در کشور ترکیه از یکایک این عزیزان تقدیر و تشکر نموده و آرزو داریم تا در دوره های آتی برگزاری کنگره، نیز بتوانیم مقتدرانه در مجامع بین المللی مرتبط شرکت نموده و شاهد برپایی همایش های مشابهی در کشور عزیزمان ایران با حضور موثرفعالان این بخش برای ارایه دستاوردهای صنعت زنبورداری کشور باشیم.
با نهایت احترام
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور
🔸 🔸🔸 🔸🔸🔸
برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت زنبورداری کشور از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما همراه باشید. 👇🏻 🔸سایت 🌐 Www.hbeefund.ir 🔸اینستاگرام Instagram.com/aidaf_iran/ 🔸شماره تماس ٠٢١٨٨٣٣٩٣۴٩ داخلی ١۵٢

توسط | ۱۴۰۱/۶/۹ ۵:۳۵:۱۹ شهریور ۹ام, ۱۴۰۱|اخبار|