🔸🔸🔸🔸🔸 جلسه معارفه حسین مهدی دوست به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی. 🔸🔸🔸🔸🔸👇🏻👇🏻👇🏻

//🔸🔸🔸🔸🔸 جلسه معارفه حسین مهدی دوست به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی. 🔸🔸🔸🔸🔸👇🏻👇🏻👇🏻

🔸🔸🔸🔸🔸 جلسه معارفه حسین مهدی دوست به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی. 🔸🔸🔸🔸🔸👇🏻👇🏻👇🏻

🔸🔸🔸🔸🔸جلسه معارفه حسین مهدی دوست به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تودیع جانعلی بهزادنسب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سایق شرکت مادر تخصصی در ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در محل شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه معارفه حسین مهدی دوست به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تودیع جانعلی بهزادنسب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سابق شرکت مادر تخصصی با حضور علی حایک، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، اعضای هیات مدیره، مدیران و مشاوران شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق های حمایت از بخش کشاورزی در ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در محل شرکت برگزار گردید.

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر بهزاد نسب و ارائه تقدیرنامه وزیر به ایشان، حکم حسین مهدی دوست بعنوان عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی که از سوی وزیر ابلاغ شده بود قرائت گردید.

سپس جانعلی بهزاد نسب ضمن آرزوی موفقیت به مدیر عامل جدید به اهداف و چشم اندازی که شرکت مادر تخصصی دارد اشاره کرده و برای توضیحات بیشتر و ارائه جزئیات، اعلام آمادگی نمود که بتواند به شرکت مادر و مدیریت جدید کمک نماید.

علی حایک مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی که از جانب وزیر در جلسه شرکت کرده و حامل پیام ایشان به جلسه بودند، تقدیرنامه ای برای مدیر عامل سابق و حکم انتصاب برای مدیرعامل جدید ارائه دادند و اشاره کردند ضمن احترام به پیشکسوتان و آقای دکتر بهزادنسب، نیاز است که افراد جدید با تفکرات جدید وارد مناصب مدیریتی گردند.

🔸🔸🔸🔸🔸

توسط | ۱۴۰۱/۷/۲۵ ۸:۱۴:۳۸ مهر ۲۵ام, ۱۴۰۱|اخبار|