اولین دوره آموزش مجازی مدیریت مبارزه با آفات و بیماری های زنبور عسل

/, دسته بندی نشده/اولین دوره آموزش مجازی مدیریت مبارزه با آفات و بیماری های زنبور عسل

اولین دوره آموزش مجازی مدیریت مبارزه با آفات و بیماری های زنبور عسل

آموزش مجازی، طرح جدید صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی پرورش دهندگان زنبور عسل کشور.
🔸تکنولوژی های نوین این بستر را فراهم نموده است سطح دسترسی به دانش و معلومات کوتاه تر، سریع تر و ارزانتر شود. آموزش مجازی سیستمی است که علی رغم در اختیار گذاشتن تمام امکانات یک کلاس حضوری این فرصت را به مخاطب می دهد که از هر نقطه مکانی و تنها با در اختیار داشتن یک موبایل، لپتاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت در کلاس حاضر شده و از محتوی درس ارائه شده به صورت انلاین استفاده نماید، در این سیستم با توجه به ضبط کلاسها این فرصت برای مخاطب فراهم می شود که در صورت عدم امکان حضور انلاین در کلاس درس و در ساعت مقرر در هر زمانی که فرصت داشت به محتوی درسی ارائه شده دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده نماید و یا بارها بارها آن را مرور نماید. این سیستم باعث کاهش هزینه های اموزش تا ۷۰ درصد می شود به طوریکه هزینه رفت آمد و هزینه های فرصت از دست رفته برای مخاطب و بسیاری از هزینه های دیگر را حذف می نماید.
🔸صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در همین راستا اولین دوره آموزش مجازی بیماری های زنبورعسل را با همکاری خانم دکتر نبیان شرکت دنیای پردازش ابری فراهم نموده است. از علاقه مندان به حضور در دوره مذکور خواهشمندیم به اطلاعات مندرج در پوستر دوره مراجعه و اطلاعات لازم را اخذنمایند.

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۳۰:۱۹ اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۶|اخبار, دسته بندی نشده|