بازدید جناب آقای دکتر منصوری، معاون محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت ها و سرمایه گذاری های صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور.

/, دسته بندی نشده/بازدید جناب آقای دکتر منصوری، معاون محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت ها و سرمایه گذاری های صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور.

بازدید جناب آقای دکتر منصوری، معاون محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت ها و سرمایه گذاری های صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور.

بازدید جناب آقای دکتر منصوری، معاون محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، در زمینه تحقیق، توسعه و تولید محصولات جانبی در صنعت زنبورداری کشور.

صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، در طی سالهای اخیر در چهارچوب اهداف و وظایف خود به عنوان یک سازمان توسعه‌ای اقدام به سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تحقیق و توسعه‌ای و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فرمولاسیون داروهای انسانی و مکمل‌های غذایی، با هدف توسعه سبد محصولات جانبی در حوزه‌های غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی از محصولات اصلی زنبورعسل که دارای ارزش افزوده اقتصادی به مراتب بالاتری از خام فروشی محصولات کندو می باشد نموده است.
هدف از این اقدام، توسعه سبد محصولات جانبی از محصولات اصلی زنبورعسل، تحریک و افزایش تقاضا برای محصولات تولیدی جامعه زنبورداران کشور در بازارهای مصرف مختلف، ایجاد ارزش افزوده اقتصادی به مراتب بالاتر از خام فروشی محصولات کندو، بدست آوردن مزیت رقابتی در بازارهای صادراتی، و جلوگیری از خروج ارز از کشور برای واردات محصولات جانبی بوده است.
در همین راستا و به واسطه موفقیت‌های بدست آمده در این زمینه، جناب آقای دکتر منصوری، معاون محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی سرکار خانم نادری، مجری طرح توسعه کسب و کار (تکاپو) در رسته زنبورداری و آقای مهندس ابراهیمی، از مدیران واحد توسعه سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ضمن بازدید از مجموعه شرکت دانش بنیان ” توان” به عنوان شرکت طرف قرارداد و همکاری صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، در جریان برنامه‌ها، اقدامات، دستاوردهای صندوق در این حوزه قرار گرفتند.
در این دیدار، آقای دکتر آقایی، مدیرعامل شرکت توان، با ارائه گزارشی از توانمندی های شرکت توان در حوزه فرومولاسیون و تولید محصولات دارویی و مکمل‌های غذایی، روند شکل‌گیری و دستآورد‌های پروژه‌های مشترک صندوق و شرکت توان را توضیح دادند. 

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۲۵:۳۷ تیر ۱۱ام, ۱۳۹۸|اخبار, دسته بندی نشده|