جلسه مشترک شورای مدیران شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور

/, دسته بندی نشده/جلسه مشترک شورای مدیران شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور

جلسه مشترک شورای مدیران شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور

معرفی برنامه‌ها، اقدامات و دستآوردهای صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، در حوزه فعالیت‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل، در جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی.

صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، با درک نیاز و ضرورت مستند سازی فعالیت‌ها و پروژه‌های صندوق، اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات صندوق به جامعه هدف و ارتباط موثر با سازمان‌ها، نهاد‌ها و اشخاص موثر در مجموعه برنامه‌ها و اقدامات صندوق و همچنین توسعه روابط بین‌المللی صندوق با  اهدافی نظیر تسهیل فرایند انتقال تکنولوژی، حضور در رویداد ها و مجامع بین المللی معتبر و همچنین همکاری های بین المللی با سایر کشور ها در حوزه صنعت زنبورداری در ساختار سازمانی صندوق واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل را پیش‌بینی نموده است. از جمله وظایف این واحد سازمانی، از یک طرف مستند سازی فعالیت‌ها و اقدامات صندوق و از طرف دیگر استفاده از کانال‌های مختلف اطلاع رسانی نظیر وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و … برای انتقال اطلاعات و اخبار صندوق به مخاطبین می‌باشد. در حوزه بین الملل نیز، برنامه‌ریزی، مدیریت و هماهنگی فعالیت‌های صندوق در رویداد‌های بین‌المللی و همچنین پیگیری پروژه‌های بین‌المللی صندوق از وظایف این واحد می‌باشد.

با توجه به عملکرد  صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در این حوزه به عنوان یکی از الگوهای موفق  در بین مجموعه صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، زمینه ای فراهم شد تا به دعوت شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مجموعه برنامه‌ها، اقدامات و دستآوردهای صندوق در این حوزه در جلسه شورای مدیران شرکت مذکور معرفی و تبیین گردد.

در همین راستا، آقای بهزاد بانکی پور، مدیرعامل صندوق روز شنبه مورخ شانزدهم تیر ماه ۱۳۹۸، با حضور در جلسه شورای مدیران شرکت مادر، ضمن ارائه گزارشی از اهداف، برنامه‌ها و اقدامات صندوق در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل پاسخگوی سوالات مدیران شرکت و دریافت نقطه نظرات ایشان در این حوزه بودند.

در پایان جلسه، اقدامات و دستآوردهای صندوق در این حوزه مورد تمجید مدیران شرکت  قرار گرفت و مقرر شد تجربیات صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در این حوزه به نحو مقتضی در اختیار سایر صندوق‌ها قرار گیرد.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۲۵:۳۷ تیر ۱۵ام, ۱۳۹۸|اخبار, دسته بندی نشده|