تهیه، تأمین و توزیع نهاده خوراک زنبورعسل بصورت تسهیلات بلند مدت بین سهامداران صندوق در بهار سال ۱۴۰۳

//تهیه، تأمین و توزیع نهاده خوراک زنبورعسل بصورت تسهیلات بلند مدت بین سهامداران صندوق در بهار سال ۱۴۰۳

تهیه، تأمین و توزیع نهاده خوراک زنبورعسل بصورت تسهیلات بلند مدت بین سهامداران صندوق در بهار سال ۱۴۰۳

🔸 🔸🔸 🔸🔸🔸

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور طی سه ماهه دوم سال مالی ۱۴۰۳ (بهار ۱۴۰۳) میزان ۱۲۵ تن انواع نهاده خوراک زنبورعسل به صورت مدت دار توسط صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور بین سهامداران صندوق تأمین و توزیع گردید.

در طی این فرآیند با توجه به نیاز زنبورداران به تأمین نهاده حمایتی و مدت دار، میزان ۱۲۵ تن نهاده جهت تولیدات زنبورداری و پس از اعلام فراخوان اولیه به تمامی استان های کشور و اخذ درخواست های جذب محصول در نهایت بین استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس، همدان، خوزستان، قزوین، یزد و خراسان رضوی تهیه و توزیع گردید.

دکتر معین مدیرعامل صندوق در تکمیل این خبر با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود: در طی این فرآیند، عملیات تأمین با مشارکت کارخانجات بخش خصوصی فعال در بخش و توزیع نیز با تشکل های مردمی بخش زنبورداری عضو صندوق صورت پذیرفته است که این مهم در واقع بهره گیری از ظرفیت نهادی صندوق در امر تأمین و توزیع ملزومات بخش می باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت زنبورداری کشور از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما همراه باشید. 👇🏻 🔸سایت 🌐 Www.hbeefund.ir 🔸اینستاگرام Instagram.com/aidaf_iran/ 🔸شماره تماس ۰۲۱۶۵۰۱۱۵۶۵ داخلی ۱۰۱

توسط | ۱۴۰۳/۳/۲۲ ۹:۴۲:۰۶ خرداد ۲۲ام, ۱۴۰۳|اخبار|