برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده

/, دسته بندی نشده/برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده

قابل توجه تعاونی و اتحادیه زنبورداران سهام دار صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ ساعت ۱۴ و ۱۶ در محل سالن اجتماعات شهدای نعمتی جم واقع در خیابان ولی عصر، ابتدای خیابان طالقانی شرقی (جنب سینمای قیام) ساختمان قدیم وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.
از نمایندگان محترم صاحبان سهام دعوت به عمل می آید در تاریخ مورد اشاره، با در دست داشتن اصل معرفی نامه رسمی و کارت شناسایی معتبر در مجمع مذکور حضور به هم می رساند.
نکات مهم:
۱٫ هر سهامدار می تواند فقط یک نفر را به عنوان نماینده خود جهت شرکت در مجمع معرفی نماید.
۲٫ نماینده هر سهامدار برای ورود به جلسه مجمع می بایست اصل معرفی نامه رسمی( مطابق با فرمت پیوست} کارت شناسایی معتبر و کپی آن را ارائه نماید.
تبصره : معرفی نامه های مخدوش، کپی، دارای نقض امضاء مهر و موارد مشابه پذیرفته نمی شود و افراد دارای این نوع معرفی نامه ها امکان شرکت در مجمع را از دست خواهند داد و حق اعتراض نخواهند داشت.
۳٫ یک نفر می تواند حداکثر نماینده سه سهامدار باشد. با این شرط که اصل برگه معرفی نامه صادره توسط هر سهامدار را جداکانه و مطابق با نکات پیش گفته ارائه نماید.
۴٫ به منظور پیش بینی تدارکات متناسب با تعداد افراد حاضر در مجمع خواهشمند است حداکثر ۵ روز پیش از تاریخ برگزاری مجمع مراتب حضور را از طریق شماره های ۵۰-۸۸۳۳۹۳۴۹ اعلام نمایید.
دستورات جلسه مجمع عمومی فوق العاده
۱- اصلاح ماده ۱۷ اساسنامه (در خصوص تغییر سال مالی شرکت)
دستورات جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده:
۱-تصمیم گیری در خصوص انتخاب بازرسین قانونی
۲- تصمیم گیری در خصوص انتخاب موسسه حسابداری
۳- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۳۱:۵۹ آذر ۸ام, ۱۳۹۶|اخبار, دسته بندی نشده|