اولین پاویون جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier)

/, دسته بندی نشده/اولین پاویون جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier)

اولین پاویون جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier)

اولین پاویون جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier) در شهر هانوفر کشور آلمان بعنوان مهم ترین رویداد صنعت دام ، طیور و آبزیان با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آبان ۱۳۹۷ .
نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier) یک نمایشگاه تجاری بسیار مهم در زمینه تولیدات دامی در جهان به شمار می رود. این نمایشگاه مکانی برای ارائه نوآوری ها، روندها و رهیافت ها و چشم انداز این صنعت می باشد. نمایشگاه دام و طیور هانوفر دامنه وسیعی مرتبط به صنعت دام و طیور از گاو شیری، طیور، گوسفند و آبزیان و همچنین پیشرفت های تکنولوژی و نوآوری برای صنعت دام و مدیریت و خدمات در این بخش را به نمایش می گذارد. همچنین این نمایشگاه محدوده وسیعی از تکنولوژی های تولید و استفاده از بیوانرژی (سوختهای زیستی ) را نیز شامل می شود. نمایشگاه دام و طیور آلمان یکی از کاملترین نمایشگاه ها تخصصی برای دامپروران و کارشناسان و متخصصان دامپروری می باشد که هر دو سال یکبار در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود. EuroTier به عنوان منبع مهم اطلاعات برای دامداران، دامنه وسیعی از اطلاعات را در مورد همه سوالات دامپروری نوین و مدرن ارائه می دهد. بسیاری از شرکتها دامنه وسیعی از آخرین تولیدات و تکنولوژی های مرتبط با دامپروری حرفه ای مانند پرورش دام، برنامه های اصلاحی و پرورشی، تکنولوژی شیردوشی، ساختمان و تاسیسات دامپروری، تغذیه، اقلیم و تکنولوژی های کنترل محیط را به نمایش می گذارند.
ضمنا با توجه به حمایت سازمان توسعه ایران در خصوص تامین ارز دولتی این نمایشگاه و محدودیت در اولویت ثبت نام خواهشمند است جهت ثبت نام و بازدید از نمایشگاه فوق الذکر و حضور در نشست های تخصصی با سرآمدان این صنعت با مراجعه به سایت http://www.irfiax.ir/ و یا شماره تلفن های ۰۲۱۲۲۷۲۴۱۹۷ – ۰۲۱۲۲۷۲۴۱۹۸ – ۰۲۱۲۲۷۴۸۷۳۹ ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل نمایید .
آدرس : میدان تجریش، ابتدای ولیعصر، ساختمان لیستر، طبقه دوم، شرکت آوای موفق .

 

 

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۲۸:۱۸ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۷|اخبار, دسته بندی نشده|