***بیانیه***

***بیانیه***

حضور پرشور نمایندگان اتحادیه های استانی شرکت های تعاونی زنبورداری در مجمع عمومی اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین با هدف مشارکت در تصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت خود، صفحه دیگری را برای اتحادیه سراسری زنبورداران ایران و صنعت زنبورداری کشور رقم زد.
رقابت تنگاتنگ و مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات اعضاء هیئت مدیره اتحادیه سراسری زنبورداران، نشانه روشنی از رشد و توسعه در ساختار تشکل های زنبورداری کشور می باشد که نوید بخش آینده ای روشن برای افزایش سهم آنها در تامین نیازمندی های پرورش دهندگان زنبورعسل و دفاع از حقوق صنفی آنها می باشد.
صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، برخود لازم می داند به منتخبین اتحادیه های زنبورداری از سراسر کشور در هیئت مدیره اتحادیه سراسری تبریک گفته و امیدوار است هیئت مدیره جدید، با بهره گیری از اعتماد جامعه بزرگ زنبورداری ‌کشور، ظرفیت های نهفته موجود در اتحادیه سراسری را تبدیل به عرصه خدمتگزاری خود نمایند.
همچنین این صندوق اخلاق مداری و حفظ اصول حرفه ای و رعایت ارزش های اخلاقی را در بین کاندیداهای محترم ارج نهاده و از اینکه با حضور در صحنه و رقابت سالم، زمینه حضور چشمگیر اعضا را فراهم ساختند سپاسگزاری می نماید.
صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور.

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۲۷:۱۱ آبان ۲۳ام, ۱۳۹۷|اخبار, دسته بندی نشده|