قابل توجه متخصصین و صاحبان تجربه در رشته‌های مختلف زنبورداری

/, دسته بندی نشده/قابل توجه متخصصین و صاحبان تجربه در رشته‌های مختلف زنبورداری

قابل توجه متخصصین و صاحبان تجربه در رشته‌های مختلف زنبورداری

به اطلاع متخصصین و صاحبان تجربه در رشته‌های مختلف زنبورداری می‌رساند مدیر بخش مسابقات جهانی زنبورداری در کنگره جهانی آپیموندیا (کانادا- ۲۰۱۹) در جستجوی افراد علاقه‌مند به داوری در بخش مسابقات این رویداد جهانی است. بر همین اساس اعلام کرده‌اند هریک از افراد علاقه‌مند که دارای تخصص و تجربه مرتبط دریکی از رشته‌های عسل، موم، نوشیدنی‌ها، بسته‌بندی، محصولات آرایشی و بهداشتی، اوراق چاپی (پوستر، لوگو، مطبوعات، …)، هنر و دکوراسیون، ابداعات و اختراعات می‌باشند می‌توانند رزومه خود را (به زبان انگلیسی) برای مسئول مرتبط در این رویداد جهانی ارسال نمایند تا پس از بررسی نسبت به انتخاب داوران بخش مسابقات کنگره از بین متقاضیان اقدام گردد.
هر شخص درخواست‌کننده که برای داوری انتخاب می‌شود می‌بایست روز قبل از داوری در جلسه هیئت‌مدیره کنفدراسیون آپیموندیا شرکت نماید. داوران انتخاب‌شده متعهد هستند در طول زمان اختصاص داده‌شده به داوری مسابقات در کنگره حضورداشته باشند. افراد انتخابی حق شرکت در مسابقات را ندارند.
داورها در گروه‌های دو یا سه‌نفره کار خواهند کرد که یکی از آن‌ها رهبر گروه خواهد بود. رهبر گروه می‌بایست دارای تبحر و تجربه مؤثر در هریک از زمینه‌های مسابقات داشته باشد. داورهای انتخابی شخصاً مسئول تأمین هزینه‌های سفر و اقامت خود می‌باشند. آپیموندیا برای هریک از داورها مجوز حضور در طول مسابقات را صادر خواهد کرد.
متقاضیان داوری مسابقات، از ایران می‌توانند رزومه خود را (صرفاً به زبان انگلیسی) رأساً به آدرس ایمیل enidbrown6@gmail.com ارسال نمایند و یا بخش روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور (خانم مهندس دادرس) تماس حاصل نمایند تا همکاری لازم با ایشان جهت ارسال تقاضا انجام پذیرد.
توجه: متقاضیان باید رزومه خود را به زبان انگلیسی تهیه و ارسال نمایند همچنین باید مسلط به این زبان باشند. متقاضیان حداکثر تا پایان وقت اداری روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹) فرصت دارند رزومه‌های خود را ارسال نمایند.

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۲۷:۱۱ آبان ۳۰ام, ۱۳۹۷|اخبار, دسته بندی نشده|