برگزاری نمایشگاه صنعت آذربایجان

/, دسته بندی نشده/برگزاری نمایشگاه صنعت آذربایجان

برگزاری نمایشگاه صنعت آذربایجان

بر اساس آمارهای موجود، ایران با رقمی نزدیک به یک میلیارد دلار صادرات در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به آذربایجان در بین جمهوری‌های CIS مقام اول و جزء ۵ کشور اول صادرکننده دنیا به آذربایجان می‌باشد.
حجم گردش تجاری خارجی جمهوری آذربایجان در سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۴ میلیارد و ۲۵۷٫۶ میلیون دلار، شامل ۱۵ میلیارد و ۴۷۵٫۶ میلیون دلار صادرات و هشت میلیارد و ۷۸۲ میلیون دلار واردات بود.
مهم‌ترین مسئله در مراودات و مبادلات با آذربایجان که حائز اهمیت می‌باشند:
بخش صنعت با بیش از ۵ میلیارد دلار اولین و بالاترین سهم از واردات کشور آذربایجان را دارا می‌باشد. همچنین صادرات ایران به کشور آذربایجان نیز در زمینه صنعت مقام اول را دارا می‌باشد و ایران در بخشی از پروژه‌های صنعتی بزرگ که در حال احداث و راه‌اندازی می‌باشد مشارکت دارد.
ایران و آذربایجان دارای مرزهای مشترک، اشتراکات دینی و مذهبی، اشتراکات فرهنگی و آداب ‌و رسوم می‌باشد و به دلیل نزدیکی دو کشور به هم هزینه‌های تجارت (صادرات و واردات) فی‌مابین دو کشور نسبت به سایر کشورهای عضو CIS بسیار پایین‌تر می‌باشد و انتظار می‌رود که سطح تجاری دو کشور بسیار بالاتر و فراتر از وضعیت موجود قرار بگیرد.

نمایشگاه صنعت آذربایجان با زیر مجموعه‌های نمایشگاهی شامل (تولید ابزار و ماشین آلات، صنایع نوشیدنی و غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع چوب، صنایع دام و طیور، کوه واوره) در تقویم زمانی ۶-۸  نوامبر ۲۰۱۹ میلادی برا بر با ۱۵-۱۷ آبان ماه سال جاری در آذربایجان_باکو برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان حضور در این نمایشگاه می‌توانند از طریق راه‌های ذیل جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر اقدام نمایید.

آدرس وب سایت:

parspegahtejarat.com

آدرس ایمیل:

info@parstejarat.com

شماره تماس دفتر تهران:

۰۲۱-۴۴۰۹۸۸۹۱

شماره تماس آدربایجان-باکو:

۰۰۹۹۴۱۲۵۹۵۹۵۰۷

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۲۴:۴۶ شهریور ۱۶ام, ۱۳۹۸|اخبار, دسته بندی نشده|