سامانه مبادلات صنعت زنبوردای کشور توسط صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با همکاری بانک توسعه تعاون راه اندازی شد.

/, دسته بندی نشده/سامانه مبادلات صنعت زنبوردای کشور توسط صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با همکاری بانک توسعه تعاون راه اندازی شد.

سامانه مبادلات صنعت زنبوردای کشور توسط صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با همکاری بانک توسعه تعاون راه اندازی شد.

🔸اهمیت استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه بازرگانی بر کسی پوشیده نیست. امروزه با تحولات ایجاد شده در شیوه های سنتی و قدیمی فعالیت های بازرگانی، بی اعتنایی به این تغییرات و عدم استفاده از تجارت الکترونیکی در صنعت دارای عواقب ناخوشایندی همچون از دست دادن فرصت های مناسب، کاهش کارایی، کاهش توان رقابتی در بازارهای داخلی و جهانی، عدم شفافیت، منزوی شدن در عرصه تجارت و فن‌آوری‌های الکترونیکی و محروم شدن از گردش آزادانه اطلاعات می‌‌شود. به همین علت صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با همکاری گروه سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون اقدام به راه اندازی سامانه مبادلات الکترونیکی به منظور صرفه جویی های لازم و با هدف کاهش سطوح واسطه گری و دلالی و سهولت در مبادلات نمود.
🔸 این سامانه در گسترش و توسعه بازار، افزایش مقیاس فروش جامعه زنبورداری کشور، تامین‌کنندگان و واحد‌های فرآوری و بسته‌بندی نقش عمده و اساسی ایفا خواهد کرد.
🔸سامانه مذکور هم اکنون با آدرس www.hbeemarket.ir ، فعال و در دسترس قرار داشته و تامین کنندگان اعم از تولیدکنندگان می توانند با مراجعه به این سایت، پس از ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز به عنوان هم خریدار و هم فروشنده در این سامانه از ساعت هشت صبح تا هشت بعد از ظهر به مبادلات محصولاتی همچون تجهیزات زنبورداری (طبق، دودی و کندو)، داروها، محصولات زنبورعسل (بره موم، زهر زنبور، ژل رویال، عسل، گرده گل و موم زنبورعسل) و نهاده‌ها نظیرشکر و خمیر شیرین بپردازند.

توسط | ۱۳۹۸/۱۲/۳ ۷:۲۴:۴۳ آذر ۷ام, ۱۳۹۸|اخبار, دسته بندی نشده|