بازدید مدیرعامل صندوق از “اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور”

//بازدید مدیرعامل صندوق از “اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور”

بازدید مدیرعامل صندوق از “اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور”

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور،مدیرعامل صندوق روز دوشنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ از اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور در محل مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

بنابر این گزارش، در این نمایشگاه  بیش از ۱۲۵ مجموعه فعال صنعتی از سراسر کشور در قالب هولدینگ و شرکت در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، مواد غذایی و… که شاخصه های مدیریت جهادی در این مجموعه ها رعایت و اهمیت دارد حضور داشتند که این امر با تایید شرکت ها ازجانب وزارت کشور و کارگروه استانداری های سرتاسر کشور با حضور نمایندگان اداره صمت، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و پارک های فناوری استان ها صورت گرفته شده بود.

این فعالان تولید، در پاویون های استانی مستقر بودند که پاویون های همدان، فارس، مازندران، قزوین، البرز، سیستان و بلوچستان و لرستان جزو فعال ترین استانها بود.

گفتنی است انجمن مدیریت جهادی کشور در سال ۱۳۹۵ به عنوان تشکلی ملی با اهداف کمک به پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در شاخص های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور و هم گرایی و هم افزایی نهادها و سازمان های خصوصی و دولتی شکل گرفت.

این انجمن علاوه بر معرفی مدیران اصلح، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ،امسال اولین دوره نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور با هدف هم افزایی و تلاش برای انعکاس تفکر مدیریت جهادی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

توسط | ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۸:۱۳:۵۶ بهمن ۲۷ام, ۱۴۰۰|اخبار|