🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸 یادداشتی پیرامون کنگره چهل و هفتم آپی موندیا و بیان دستاوردهای ایرانیان در این همایش جهانی 👇🏻👇🏻

//🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸 یادداشتی پیرامون کنگره چهل و هفتم آپی موندیا و بیان دستاوردهای ایرانیان در این همایش جهانی 👇🏻👇🏻

🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸 یادداشتی پیرامون کنگره چهل و هفتم آپی موندیا و بیان دستاوردهای ایرانیان در این همایش جهانی 👇🏻👇🏻

🔸 🔸 🔸🔸🔸🔸👆🏻👆🏻👆🏻

بخش دوم:
از سویی دیگر دعوت از آقای دکتر جف پتیس رئیس فدراسیون جهانی آپی موندیا جهت حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران و انجام مذاکرات با ایشان به منظور ارایه گزارشی از اقدامات و شناخت از صنعت زنبورداری ایران و همچنین تعرفه برند ملی اکسیر در محصولات زنبورداری به ایشان سبب ایجاد یک نگرش مثبت به منظور امکان مساعدت های بیشتر برای صادرات محصولات زنبور عسل گردید.
همچنین صندوق با ایجاد یک قرار ملاقات با آقای دکتر جف پتیس موجبات دیدار زنبورداران ایرانی با ایشان را خارج از برنامه زمان بندی کاری ترتیب داد که سبب شد تا زنبورداران کشورمان مسایل فنی و علمی خود را از ایشان سوال نموده و با آخرین راهکار مورد استفاده در سراسر جهان در رابطه با مسایل مطروحه مطلع گردند.
مطابق با مذاکرات انجام شده و قول مساعدت آقای دکتر جف مقرر گردیده است تا آپی موندیا با در اختیار گذاشتن مربیان طراز اول بین المللی نسبت به برگزاری دوره ها و همایش های جهانی در ایران اقدام نماید تا جامعه زنبورداری کشور نیز بتوانند ازدانش روز جهان در زمینه زنبور داری بهره مند گردند.
لازم به ذکر است پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز با هدف بهره مندی زنبورداران ازمطالب ارایه شده در کارگاههای آموزشی و علمی برگزار شده در کنگره با انجام هماهنگی لازم ، اقدام به بکارگیری مترجم تخصصی جهت ترجمه مطالب علمی ارایه شده توسط متخصصان و مدرسان بین المللی نمود.
🔸 🔸🔸 🔸🔸🔸
برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت زنبورداری کشور از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما همراه باشید. 👇🏻 🔸سایت 🌐 Www.hbeefund.ir 🔸اینستاگرام Instagram.com/aidaf_iran/ 🔸شماره تماس ٠٢١٨٨٣٣٩٣۴٩ داخلی ١۵٢

توسط | ۱۴۰۱/۶/۹ ۵:۳۳:۴۴ شهریور ۹ام, ۱۴۰۱|اخبار|