آغاز عرضه و فروش” عسل اکسیر” در دیجی کالا

//آغاز عرضه و فروش” عسل اکسیر” در دیجی کالا

آغاز عرضه و فروش” عسل اکسیر” در دیجی کالا

“اکسیر” به منظور افزایش ضریب امنیت غذایی و دسترسی سریع مصرف کنندگان به محصولات طبیعی زنبورعسل، عرضه و فروش محصولات خود در فروشگاه اینترنتی “دیجی کالا” را به تازگی آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور،“اکسیر”که با سرمایه گذاری “صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور”،با هدف گسترش فرهنگ تولید و مصرف محصولات طبیعی زنبورعسل،فعالیت خود را از سال ۹۴ در جهت فراهم آوردن زمینه های لازم برای تشخیص محصولات سالم و طبیعی را آغاز کرده به تازگی امکان خرید محصولات خود برای مصرف کنندگان را در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فراهم آورده است.

با این اقدام،”اکسیر” محصولات سالم و طبیعی زنبورعسل را با قیمت منصفانه در دسترس مصرف کننده قرار خواهد داد و زمینه امکان انتخاب محصول با کیفیت را برای مصرف کننده فراهم می آورد.

بر اساس این گزارش، نمونه برداری، آزمایش و گرده شناختی محصولات با هدف اطمینان از اصالت آن،از جمله اقداماتی است که این برند از آغاز فعالیت خود در جهت گسترش استاندارد سازی انجام داده است.

گفتنی است هدف از این اقدام، افزایش میزان عرضه محصولات طبیعی با قیمت مناسب برای مصرف کننده و به تبع آن افزایش ضریب امنیت غذایی در کشور با مصرف گسترده این محصولات و همچنین تشویق تولیدکنندگان به تولید محصول با کیفیت می باشد.

توسط | ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۱:۲۱:۴۹ دی ۲۶ام, ۱۴۰۰|اخبار|