🔸️🔸️🔸️ 🔸️🔸️ 🔸️ بیان مشکلات مهم جامعه زنبورداران کشور با رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و نایب رییس اول مجلس

//🔸️🔸️🔸️ 🔸️🔸️ 🔸️ بیان مشکلات مهم جامعه زنبورداران کشور با رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و نایب رییس اول مجلس

🔸️🔸️🔸️ 🔸️🔸️ 🔸️ بیان مشکلات مهم جامعه زنبورداران کشور با رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و نایب رییس اول مجلس

🔸️🔸️🔸️ 🔸️🔸️ 🔸️
بیان مشکلات مهم جامعه زنبورداران کشور با رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و نایب رییس اول مجلس

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، در جلسات روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در کمیسیون کشاورزی مجلس مسائل و مشکلات زنبورداران کشور طرح شد.
در این جلسات که با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور برگزار گردید مسائل و مشکلات زنبورداری کشور با دکتر عسکری رئیس و دکتر عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان گردید.
اهم مسایل مطرح شده:
۱- درخواست اجرایی شدن مصوبه قانونی بیمه تامین اجتماعی زنبورداران کشور (با وجود وضع آن در قانون بودجه طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱)؛
۲- لزوم حذف مالیات بر ارزش افزوده از عسل؛
۳- تامین منظم و با قیمت مناسب نهاده شکر در موعد زمانی مناسب برای زنبورداران با توجه به افزایش خشکسالی در کشور؛
۴- لزوم اتخاذ تمهیدات مناسب قانونی برای پیشگیری از تلفات ناشی از سمپاشی نابهنگام کشاورزان در مزارع و باغات از سوی سازمان حفظ نباتات کشور
۵- درخواست افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه زنبورداری در راستای تصویب بند ح تبصره ۸ ماده واحده بودجه ۱۴۰۱؛
۶- اهمیت رفع سایر موانع دست و پاگیر مانند کد شناسه یکتا،
۷- اتخاذ تمهیدات جدی از سوی دستگاههای مجری جهت مقابله با قاچاق فراورده ژل رویال چینی به ایران (با وجود ممنوعیت واردات ژل به کشور از ۲ سال پیش) پرداختند.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در این جلسه با اشاره به لزوم افزایش سرمایه صندوق و جذب منابع ملی برای تقویت این صندوق تاکید و ضمن ارایه اقدامات و مکاتبات صورت گرفته در این زمینه به دکتر عباسی خواستار توجه ویژه به این مهم شد و ایشان نیز دستور رسیدگی این مسئله را به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ نمود.

در انتها مقرر شد در آینده ای نزدیک جلسه ای در خصوص رسیدگی به مصوبات کمیسیون با دستگاههای مربوطه با حضور مدیران و نمایندگان آنها در کمیسیون برگزار شود.
🔸️ 🔸️🔸️ 🔸️🔸️🔸️
برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت زنبورداری کشور از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما همراه باشید. 👇🏻 🔸سایت 🌐 Www.hbeefund.ir 🔸اینستاگرام Instagram.com/aidaf_iran/ 🔸شماره تماس ٠٢١٨٨٣٣٩٣۴٩ داخلی ١۵٢

توسط | ۱۴۰۱/۴/۳ ۷:۰۷:۴۷ تیر ۳ام, ۱۴۰۱|اخبار|