شرکت تشکل های ملی زنبورداری کشور در نمایشگاه توانمندی های تولید داخلی در دفتر مقام معظم رهبری

//شرکت تشکل های ملی زنبورداری کشور در نمایشگاه توانمندی های تولید داخلی در دفتر مقام معظم رهبری

شرکت تشکل های ملی زنبورداری کشور در نمایشگاه توانمندی های تولید داخلی در دفتر مقام معظم رهبری

گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، طی هفته گذشته در نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در غرفه معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی محصولات و فرآورده های طبیعی زنبورداری کشور به محضر مقام معظم رهبری ارایه گردید.

 

طی این رویداد که با حضور ۴۰ غرفه از تمامی وزارتخانه های دولت در دفتر مقام معظم رهبری برگزار گردید، در بخش تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی محصولات عسل طبیعی “اکسیر” به عنوان یک نام تجاری معتبر و شاخص عسل‌های ایران در محضر مقام معظم رهبری ارایه گردید و طی نامه‌های جداگانه توسط مدیران عامل هر دو تشکل (صندوق و اتحادیه) مسایل و مشکلات صنعت زنبورداری کشور به محضر معظم اله رسید.

 

در روز دوم این نمایشگاه در دیدار تولید کنندگان و فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری که مدیران عامل هر دو تشکل صندوق و اتحادیه در این جلسه حضور داشتند، معظم له پس از استماع نظرات ۱۲ نفر از تولید کنندگان و کارآفرینان بخش‌های مختلف به تشریح مسایل گوناگون پیرامون بحث تولید در کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌ها پرداختند و اذعان داشتند که تحریم‌ها سبب توانمند شدن تولیدات داخلی در کشور شده است.
ایشان به نقش نظارتی دولت در پیشبرد امور تأکید ویژه داشتند و مؤکدأ به واگذاری تصدی گری‌های بخش دولتی به بخش خصوصی اشاره فرموده و تأکید نمودند که دولت باید نقش نظارتی و راهبری امور را داشته باشد و بیان داشتند که مهم ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است.

ایشان در بخش دیگری از فرمایشات خود به اهمیت حل و فصل نمودن مشکلات بین دولت و بخش خصوصی با نظارت رئیس محترم جمهور و مدیریت معاون اول محترم رئیس جمهور اشاره نمودند و این مسئله را یک مورد قابل اهمیت در رفع موانع تولید کنندگان بخش خصوصی دانستند.
در پایان ایشان ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه نگاه توسعه محور به بحث تولید و فعالین بخش خصوصی را راهگشای اقتصاد کشور در شرایط تحریم دانستند و از کلیه مسئولین و دست اندرکاران کشور خواستار رسیدگی به کلیه موانع موجود در این مسیر شدند.
برای اطلاع از آخرین اخبار صنعت زنبورداری کشور از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما همراه باشید.

  سایت  Www.hbeefund.ir اینستاگرام Instagram.com/aidaf_iran/ شماره تماس ۰۲۱۶۵۰۱۱۵۶۵ داخلی ۱۰۱

توسط | ۱۴۰۲/۱۲/۸ ۱۰:۳۰:۵۰ اسفند ۸ام, ۱۴۰۲|اخبار|